6A – seznam úkolů 30.3. – 3.4. + 6.4. – 10.4.

Kliknutím na odkaz se sejdeme v pátek 3. 4. v 10:00 hodin ke zkoušce spojení.

Další setkání proběhne v úterý 7. 4. v 10 hodin. Máte-li nějaké otázky, připravte si je. Budu ráda.

Český jazyk

  • 30.3. – 3.4.

MLUVNICE:

Dokončit zadané úkoly z předešlých týdnů.

Stáhnout si a vypracovat pracovní listy, poté je zaslat na adresu: pavel.sreibr@seznam.cz. Pracovní list 1. Pracovní list 2.

SLOH: Přepsat do PC (do Wordu) svůj zadaný sloh na téma Můj nejzdařilejší výrobek a zaslat jej na adresu: pavel.sreibr@zssolnice.cz.

Ofotit z pracovního sešitu vypracovaná cvičení 1,2,3/32 a cv. 1, 2/33 a zaslat mi je k náhledu a opravě na adresu: pavel.sreibr@zssolnice.cz. Ještě mnozí z Vás cvičení nezaslali.

Děkuji. P. Šreibr


  • 6.4. – 10.4.
  • Zde si můžeme popovídat online každý čtvrtek v 10.00. Vzhledem k prázdninám dnešní setkání ruším a uvidíme se za týden. Opatrujte se.

MLUVNICE:

– Pracovní sešit:  str. 37-39 – co zvádneš

 –  Učebnice:   opsat rámečky str. 71 – 74

 – tužkou str. 71/ cv. 2, 72/ cv. 4,

–  tužkou 73/ cv. 2

SLOH: Zaslat mi sloh – popis pracovního postupu na téma Můj nejzdařilejší výrobek. Od někoho z Vás nemám jediný úkol. Pochvala Těm, kteří zasílají splněné úkoly. Nejde o známky, jde o splnění úkolů.

Děkuji. P. Šreibr


Matematika

  • 30.3. – 3.4.
    Pro začátek tohoto týdne přetrvává Domácí příprava z 26. 3. – 1. 4.
    Tedy znovu kopíruji – v geometrii nás čeká i téma Krychle a kvádr. Díky tomu, že máme toto učivo částečně zpracované z loňského roku, můžete některé příklady z učebnice zvládnout i sami. I pro zopakování fyziky převeďte jednotky objemu. Učebnice č. 3 str. 70/ cv. 3- 6, str. 74/ cv. 6 – 9. Vše si vypracujte do školního sešitu.
    Pak si přečtením zopakujte zobrazení krychle a kvádru v rovině – str. 55 – 56. Ze str. 56 a 57 vyzkoušejte cvičení 1 – 3, E.
    Nový je rámeček o úhlopříčkách na str. 57 – věřím, že všichni pochopí 🙂 a následně si vyzkoušejte na str. 58/ cv. 4 – 7. Pokud se vám nějaká úloha nezdaří, nevadí. Pro mě je důležité, že se pokusíte vypracovat.

Domácí příprava 2. 4. – 3. 4.: Opakování jednotek délky, obsahu, objemu pomocí cca deseti až dvacetiminutových videí.
https://www.youtube.com/watch?v=WT_opnFlNzs délka
https://www.youtube.com/watch?v=lOmGUQcfNIY obsah
https://www.youtube.com/watch?v=Fn9-Y8mrKjQ objem

  • 6.4. – 10.4.

Po shlédnutí videí o převodech vyzkoušejte jednotky obsahu z učebnice č. 2. Opakovali jsme je na konci října (před Obsahem čtverce a obdélníku), tak byste mohli ve školním sešitě najít přehled.
Přepište a vypočítejte do školního sešitu str. 29/ cv. 2, 3, str. 30/ cv. 4, str. 31/ cv. 6, 7, 8, 9, str. 32/ cv. 10
U jednotek délky počítám, že problém mít nebudete. Procvičovali jsme je i ve fyzice. V učebnici č. 2 na str. 25/ cv. 1 – 6 také přepište a vypočítejte do školního sešitu.


Angličtina

  • 30.3. – 3.4.

týden slibovaných poslechů – na této adrese najdete poslechy ke své učebnici, pusťte si kolikrát chcete, zastavujte si
https://elt.oup.com/student/project/level2/unit4/audio?cc=global&selLanguage=en
– 45/7 a) b) (do učebnice tužkou)
– 46/1 a) b)c) (b a c do sešitu, vyfotit a poslat na mailkristyna.faltova@zssolnice.cz)
– 47/5 a)b) (do sešitu)
– 48/1,2 (do učebnice)
– 52/1 (TxFxdoesn’t say – do uč.)
vyfoťte PS str. 35-37 a pošlete mi na mail
– vyfoťte svůj projekt a pošlete na mail

-pomalu si procházejte slovíčka 4C

  • 6.4. – 10.4.

  • přesuneme se do části 4C – zde je gramatika How much/How many (rodičům bude zaslán mail s přílohou s vysvětlením – z přílohy si do sešitu opíšete tu první část – How much/How many)
  • v komiksu Mut goes shopping najděte otázky s how much/ how many
  • odkaz z minulého týdne (poslechy) využijte na cvič. 3c na str. 49 v učebnici (uslyšíte kladnou větu a máte z ní udělat otázku na how much/how many, podívejte se na příklady), svoje otázky si zkontrolujte pomocí poslechu 3d (otázky pište do sešitu, nemusíte ty první dvě příkladové věty)
  • poslední do sešitu přijde cv. 4a ze str. 49 v učebnici (označení různého množství nepočitatelných podstatných jmen), klidně kreslete:-)
  • PS 38-39 – to jediné ofotit a poslat
  • zkuste na youtube.cz kanál i-Lector – vysvětlení anglické gramatiky, na much and many je první část tohoto videa, jinak tam najdete časy, otázky, any a some,…

Fyzika

  • 30.3. – 3.4.

V rámci opakování probraných témat a jejich upevnění, rozšíření (díky inspiraci jedné maminky :-), ještě jednou děkuji) posílám ke shlédnutí: z cyklu Nezkreslená věda
https://www.youtube.com/watch?v=nLUspwYZI98 atomy
https://www.youtube.com/watch?v=MLXHFzWvI2o&list=PLJ4fp4-Xe5G-B4lU2MmOSXK995HEESDVK&index=3 vesmír
https://www.youtube.com/watch?v=nSj-FDZMn9U periodická tabulka prvků
Odkazů je tam samozřejmě víc, pokud vás něco zaujme, samozřejmě si projděte cokoliv dalšího.

  • 6.4. – 10.4.

Česká televize spouští nový web, který pomůže s učením doma i na dálku. Jmenuje se ČT edu.  

Webová stránka ČT edu od dnešního dne nabízí přes 3 000 krátkých vzdělávacích videí určených pro děti předškolního věku i žáky středních škol.
Do fyziky jsem vybrala video o gravitaci https://edu.ceskatelevize.cz/gravitace-5e4424294908cf0125157fb5
a k času – Pražský orloj https://edu.ceskatelevize.cz/prazsky-orloj-hodinovy-stroj-5e441a11f2ae77328d0a67a5
Použijte pro prohloubení znalostí.


Zeměpis

  • 30.3. – 3.4.

Stále platí opakování Atmosféry, práce s atlasem na Africe, případně videa do hydrosféry. Pro tento týden nic nového zadávat nebudu.

  • 6.4. – 10.4.

K práci na mapě Afriky posílám seznam pojmů, které budou součástí zkoušení u tabule u mapy. Povrch a pobřeží.
Nedaří se mi zatím vložit sem, tak pro tentokrát posílám jako přílohu v mailu rodičům. Do příště se naučím 🙂

Dějepis.

  • 30.3. – 3.4.

Stáhnout si a vyplnit pracovní listy, poté mi je zaslat na adresu:pavel.sreibr@zssolnice.sz. Pracovní list 1. Pracovní list 2. Pracovní list 3. Pracovní list 4. Seznam videí k možnému sledování. Termín na splnění všech pracovních listů je do konce příštího týdne (10. 4.).

Zhlédnout prezentace a videa z youtube, vše bude v mailu od p. uč. třídní.

Pokračovat v práci na úkolech v pracovním sešitě v kapitole Starověké Řecko. Snažit se postupně vyplnit všechny za pomoci učebnice či internetu. Termín na dokončení nedávám, ať se děti snaží udělat co nejvíc, ale co stihnou, to stihnou.

Děkuji. P. Šreibr

  • 6.4. – 10.4.

Opsat si do sešitu zápis Řecko-perské války a přečíst kapitolu na str. 71-72 a prohlédnout si prezentaci.

Opsat si do sešitu zápis Athény za Perikla a přečíst si kapitolu str. 73-74.

Pokračovat v práci na úkolech v pracovním sešitě v kapitole Starověké Řecko.

Děkuji. P. Šreibr



Tělesná výchova:

V zimních měsících jsme trénovali na Olympijský víceboj Sazka. Přikládám odkaz na video disciplín. Halové disciplíny – leh sed, kliky, švihadlo, atd. můžete trénovat i doma. Výsledky můžete zaslat mailem či messengerem. Díky za snahu. Odkaz http://www.sazkaolympijskyviceboj.cz/odznak-vsestrannosti/discipliny
Dále Vám nešel skok přes švihadlo. Připojuji další odkazhttps://www.youtube.com/watch?v=PUCQ2pvnyW4

Přírodopis

  • 30.3. – 3.4.

  1. Opakování měkkýšů:
    A) OVĚŘ SI SVÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI – MĚKKÝŠI
    B) OVĚŘ SI SVÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI – Poznávání měkkýšů
  2. Zástupci kroužkovců Uč. str. 63 (dolní polovina) a str. 65, přečíst a úkoly v souboru PDF – KROUŽKOVCI II.
    (kliknout na název, otevře se nové okno se souborem v pdf)
  • 6.4. – 10.4.

  1. PS str. 28 – Kroužkovci
  2. OVĚŘ SI SVÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI – Kroužkovci
  3. Pokud jste pozorovali žížalu obecnou, svá pozorování z dobrovolného DÚ mi zašlete na můj školní mail (viz. stránky školy) renata.vaverkova@zssolnice.cz
  4. Cvičné opakování MĚKKÝŠI a příprava na testy v programu ALF . Uvidíte hodnocení vy a zároveň já.
    (Přihlašte se podle návodu První přihlášení do programu ALF a změna hesla)

Výchova k občanství

  • 30.3. – 3.4.

  • 6.4. – 10.4.

Zdravotní výchova: z pracovního sešitu vypracujte str. 15 a 20. Obě se týkají stravování, takže vám poslouží jako opakování (využijte případně i pyramidu ze sešitu).


Možnost on-line komunikace ve třídě bude každé…………v……….